Obalamy mity

Jako przedstawicielka młodego okolenia całkowicie świadomie mogę powiedzieć, że popularny mit utrzymywany głównie w umysłach ludzi starszych i nie mających lub mających bardzo ograniczone kontakty z młodymi osobami. To prawda, że wielu współczesnych nastolatków spędza na Instagramie o wiele więcej czasu niż ktokolwiek (łącznie z nimi samymi) by chciał. Niie ma sensu temu zaprzeczać, jednak oprócz licznych wad cechujących moje pokolenie mamy też przecież swoje zalety. Z pewnością można powiedzieć, że dzisiejsza młodzież ma swoje zainteresowania. Nawet bardzo zróżnicowane zainteresowania.

Różnorodność

Wśród tematów, które znajdują się w kręgu zainteresowań naprawdę dużej liczby osób są zagadnienia związane z informatyką: programowanie, grafika komputerowa oraz wszelkiego rodzaju nowinki technologiczne (tu warto odwiedzić www.show-box.eu). Wielu młodych, kolokwialnie mówiąc, ,,jara” fotografia, W zdecydowanie szerszym zakresie niż to, jak stworzyć ładne selfie na Instagrama, jak się wygiąć, aby wyglądać seksi na zdjęciu profilowym, czy też tego typu,,poważnym problemom pierwszego świata dwudziestego pierwszego wieku”. Fotografia oraz obróbka zdjęć zajmują czas ogromnej rzeszy zapalonych młodych amatorów. Z łatwością mogę wymienić kilka osób zajmujących się tym tematem nawet wśród moich własnych znajomych. Oczywiście nie jest to żadnym dowodem prawdziwości twierdzenia, że jest to temat zajmujący dużą część młodzieży, ale podaję tą informację jak zwykły przykład. Myślę, że kolejnym tematem interesującym młode osoby jest ekologia. Młodzież zdaje sobie sprawę, że to do nas i naszych dzieci należy przyszłość. Warto więc o nią walczyć! Nie tylko dla siebie, ale też dla tych, którym przyjdzie mieszkać na naszej planecie po nas. Zdecydowanie powinniśmy cieszyć się z tego zjawiska, ponieważ poza oczywistymi zaletami jest ono korzystne również ze względu na fakt, że wyrabia ono u młodzieży nawyk aktywizmu społecznego oraz kształtuje wrażliwość na kwestie społeczne, co zaowocuje w całkiem niedalekiej przyszłości.